בכירים והשמה

מנהיגים מצמיחים מנהיגים

בכירים והשמה

ניר גוטליב משלב ניסיון של שנים בעולם ההיי-טק, העסקים והייעוץ לחברות, במסגרתו רכש מיומנויות בניתוח מצבים ומומחיות בניתוח שפת גוף, לצד ניסיון וידע עשיר בנומרולוגיה הקבלית וסוד האותיות העבריות לביצוע אבחון תעסוקתי מקצועי לארגונים ובתי עסק.

עובדים הם הפנים, הלב והנשמה של העסק ומערך הגיוס הוא חדר הלידה. צוות חזק של עובדים יכול להרים חברה ולעיתים מספיק עובד אחד כדי למנוע ממנה להתרומם או אף להפיל אותה. זה יכול להיות כתוצאה מחוסר מקצועיות או אף פשוט מחוסר התאמה לתפקיד או לערכי ודרכי הארגון, שמובילים בזמנם לתסכול שיכול לסחוף צוות שלם.

​האבחון כולל ניתוח מקצועי ומפורט של תכונות העובד, היכולות המולדות והנרכשות שלו והכישורים שלו. בשילוב נבון של כלל הכלים העומדים לרשותנו נלמד מהן החוזקות והחולשות של העובד ומהן השאיפות המקצועיות שלו, ובהתאם לכך נבין בצורה מדויקת מהי מידת ההתאמה שלו לתפקיד ולדרישות הארגון. בתום שלבי האבחון, יוכל הארגון המגייס לדעת האם המועמד שלפניו מתאים לתפקיד אליו הוא מתמודד והאם יצליח להשתלב בהצלחה בארגון אליו הוא מבקש להיכנס.

​השמה חכמה תביא בזמנה ליצירת יחידות אורגניות איכותיות בחברה, זרועות שיעבדו אחת עם השנייה ולא אחת נגד השנייה, תייצר יחסי עובד-מעביד בריאים ופרודקטיביים, המבוססים על אינטרס משותף, במקום על תלות או מורא, ועל הירתמות העובדים למשימות ולהצלחות.

השמה נכונה של עובדים, שמתחילה בהערכה נכונה שלהם, תייצר הרמוניה של עבודה בעסק ותצעיד אותו קדימה אל עבר לפריצות דרך עסקיות וארגוניות.

 

    יצירת קשר

    דילוג לתוכן